god kväll alla natt ugglor hehe

Sitter här hemma hos mamma framför datan & luffar..
Alla sover.. Förutom jaze dårå som är hos tompa och gamar mat fortfarande haha..
Till och med Bailey är helt satans slut ..
Han & Lella har hållt igång som vanligt hela attans dagen så båda däckade så fort dom
fick chansen.. Fort gick det iaf *S*

Idag har jag bara varit hos mamma och handlat klart det sista .. Vi var och storhandlade
i söndags och kompletterade det sista idag.. JISSA OM DET ÄR PROPPFULLT hemma.. hihi

Ska vara hemma hos mamma hela veckan ut nu med tanke på att sussie ska föda när som helst
och alla jobbar.. Känns säkert att hålla koll på henne & är det så att hon skulle behöva åka in så
är jag kvar hemma med Lella och kan ringa runt till alla hehe

Imorrn ska jag, lella och Sussie BAKA hehe .. Muffins blir det nog tror jag :)
Så ska vi kolla på tingeling hihi Bästa filmen (NOT) men lella älskar henne och vill se den, så
jag offrar mig *S* Längtar tills nästa knyte kommer faktiskt .. Ska bli kul att hälsa en till välkommen
till världen :) Härligt med barn vettni :) LOVES IT!!

Vet vad jag ska köpa till Bebisen nu.. Vi köper ju alltid något till barnet som kommer..
Och jag tror jag vet vad jag ska köpa hehe
Ska kolla lite priser & så men .. Vi får se *S*

Väntar på att jaze ska komma hem... Och på att jonny ska sluta.. 5 i 2 slutar han idag..
Vi ska åka till donken & käka glass *S* MUMSIGT!!
Släppa av jaze hos R och sen åka hem till sängen .. Ska bli skönt att få lägga ner huvudet på kudden och
somna in... sakta men säkert .. hihi..

Ska bara lyckas hålla mig vaken ett tag till .. SUCK.. över 2 timmar kvar innan han är här
och mina ögon går redan i kors..

Önska mig lycka till hehe

Skriver mer imorrn Fröken Frugan *S*
Lycka till imorrn :)

Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0