dags att come clean ?


Gjorde testet .. Jag är gravid..
och neeej, ska inte göra abort..
Har gjort det en gång och förlorat ett annat barn.. Never again..
så lika bra ni grattar och håller tyst :P haha..

Idag är en bra dag..
Har inte kräkts och mår inte så där jätte dåligt idag ..
Och har bara sovit EN gång idag :)

Det är positivt :)

Ska till MVC den 5 te och den 9 de..
Hoppas allt ser bra ut då :)

Hur som helst så ska jag in i duschen nu ..

Sen ska jag försöka åka en sväng med pojken min ..

Bailey måste nog känna på sig att jag är gravid.
Sitter vid min sida hela tiden.. Vart jag än går så går han efter .. riktig svans..

Tittar på mig med hundögon och bara ser allmänt medlindande ut. hehe..

Så himla go min vovve :)


Nej, nu ska jag in i duschen..

Eftersom jag inte mår sådär jätte illa idag så kanske man kan våga sig på att ha sex .. hehe

Nej, ha det bra nu!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du ljög....mohahahaha...du sa ju att du inte skulle komma ut officiellt me det förrän efter 3e månaden...men jag antar att du inte kunde hålla dig längre...hihi....hoppas att alla är snälla nu mot dig här på bloggen.....



älskar dig,mamma madde (=

2009-02-23 @ 20:33:12
Postat av: Anonym

Grattis!!=) du verkar vara en sån stark och grym tjej så du kommer klara de fint! lycka till med allt! =)

2009-02-24 @ 16:35:27

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0