Äntligen!


Dom senaste 2 dagarna inklusive idag *hoppas hoppas*
så har jag mått bättre. Har fått behålla all mat :)

Efter en hel veckas med att bara kräkas upp allt jag ätit så får man äntligen behålla all mat
OCH kan åka bil WOHO :)

Gjorde ett till Grav test imorse för att vara helt 100% och det visade också positivt så ..
Nu börjar det kännas lite verkligare.

Har ju alltid velat bli en mamma..
Och jonny & jag vill ju skaffa barn tillsammans.. Inte NU ..
Men nu är jag gravid nu .. Och vi ska behålla barnet ..

Varken jag eller älsklingen har verkligen förstått det än..
Fastän han nog börjar ta in det nu..
Han har halvt skrytit om det så haha..

Men att han och jag ska bli föräldrar i slutet av året .. herregud..
Det kan jag verkligen inte förstå ..

I sommar kommer JAG gå runt med en mage och svettas arslet av mig ..
HAHA.. otroligt..


Igår var vi en sväng hos min familj och tog med oss tårta & saker till ungarna.
Min storasyster har äntligen fått sitt lilla mirakel.
En dotter till som ska heta Melody Kim Zavos :)
Hon är jätte söt och MINIMAL precis som lella.

Köpte en söt body till henne och ett par tuffa jogging byxor ;)
Lella fick en bok med klassiska sagor av H.C Andersen .
Så bjöd vi ju som sagt på Prinsesstårta :)
Mysigt var det!

Värsta var när vi kom innanför dörren och jag kände en lukt som fick min mage att vrida sig rejält åt
helskotta! Sotiris höll på göra vårrullar.. NASTY!!! Luktade äckel i hela lägenheten..

Vi kom därifrån strax efter nio och jag hade ingen större lust att bara åka hem .. Inte Nilsson heller
så vi åkte runt med bilen istället.. I 3 timmar var vi ute & åkte innan vi kom hem hehe

Men men ..

Nej, nu ska jag äta frukost .. eller ja.. Lunch för min del..
Åt en skål med kräm imorse & har proppat i mig vindruvor också så hehe

Men nu blir det smörgåsar & en halv kopp kaffe :)

Senare ska vi åka till ett ställe som heter Spångbro & kolla på hus :)
Vi ska inte flytta dit i nuläget men vi håller på kika runt efter ställen vi skulle kunna tänka oss
att köpa hus i framtiden...

KRAM PÅ ER!

Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0