trött?


njae... Lillan har nyss vaknat och jag har fortfarande inte kunnat sova..
Legat i sängen o tänkte ett tag.. Försökte slumra till..men icke..
Så laddade ner DC ++ och tjooooooooopp så hade jag några till jul låtar på datan haha
OOOPS !!
Gör faktiskt inget för att mina julskivor har spårlöst försvunnit :S
Så imorgon ska jag ladda ner några till hehe

BTW så är nästan alla julklappar köpta nu :) Vi har en kvar på min sida
och sen jonny föräldrar och deras respektive och hans lilla syster.
Och vi vet praktiskt taget vad vi ska köpa till dom så det är cooooolers!

Nej, kanske ska försöka ligga en stund och blunda iaf..

Julstök och roligheter imorgon ;)

God natt (hoppas jag) haha

TJINGELING

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hur fasiken hittade du den fallande snön?? GE MIG NU!!!!!! Haha. Skitfint ju =) Hur är det annars då? Har inte prata me dig på evigheter känns det som =(

2009-12-04 @ 10:21:27
URL: http://bekizzens.blogg.se/
Postat av: Vendela

Tycker om det du skrivit! Spännande att se lite bra grejer och inte endast det generella sakerna som man kan läsa om hela tiden. ;)

2010-12-02 @ 17:58:42
URL: http://jade.se/reseguide/phuket

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0