Today migh be a good day


för en sålänge är lillan på bra humör :) WOHO
Skönt är det.. Hon vaknade vid 12 och käkade, byte blöja, fick kläder, kräktes
ned kläderna och nu sitter hon i sittern och glor på tv och snackar :P
SKÖNT!

Får besök snart, Jeanette kommer förbi på fika & sen ska hon passa lillan
snabbt så jag kan springa ut med Bailey. Sen får han inga fler promenader först
när husse kommer hem.. Känner mig jätte elak men gå ut med vagn nu? hahahaha
roligt värre ^^ dont think so..
Det är "bara" 6 timmar och det klarar han sig på .. Ska gå ut med han igen vid
16 och sen slutar älsk vid 22..

Slog in mammas julklapp idag.. Har två till STORA paket att slå in.. HATAR stora paket :P
Jobbigt att slå in just för att det går åt så JÄVLA mkt papper haha

Nej, ska göra mig ett försök på en till Juleklapp och sen
ska jag terra min dotter lite..Hon ska få ligga en stund på golvet, lekmattan
och träna nacken.. Hon som älskar att ligga på mage ^^ NOT!
2 min sen gallskriker hon haha.. Men träning skall göras..

Ha det bra tills vidare :)

TJINGELING!

BTW, idag kommer cicci till stockholm .. eller ja, till sverige överhuvudtaget :)
LÄNGTAR GUMMAN!!!!

Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0