Nya nappar & Nu är det jul igen 2



Vi har varit uppe flempan och kikat efter hårband till lillan.. Nada ..
No luck at all.. Jävla skit liksom :S Någon som har tips?
Jag fick nyss tipset Linus & Lotta.. Ska gå in där och titta ..
Några andra?
Vill ju ha ett rött med en rosett till jul..

Vi köpte iaf mera julmust, flaskborste & nya Nappar :) det är från 3 månader egentligen
men hon börjar växa ur sina.. Vi ska vänta ett tag till men dom här är lite platta..
Dom hon använder nu är ju "rundade" .. Så vi får väl se om hon tar dom..

Imorgon har älsk jobbet och jag ska ner på morgonen till allokton.
Måste det, ska fråga om priser och kolla efter större lägenhet.
Berätta om våran toa som börjat låta konstigt och att vi har fuktskador i badrummet.

Nu kommer älsk snart hem, han är ute med jycken :) JAG SLAPP WOHO!!!
Leah sitter i babysittern och glor på tv/sover haha.

När han kommer så ska jag ner till Mamma och se på film med Sussie & Lella :)
Nu är det jul igen 2 :) Mys!!!

_____________________________________________________________________________

Nu har han kommit, dags att dra ner :)

Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0