Känner mig som becca


stressad till tusen.

Känns som om jag har ett TON saker att göra innan den stora dagen .. Dvs julafton..
Den 18de ska jag beställa jonnys ena julklapp.. Och köpa lite mer klappar till barnen
i familjen.. Dagarna innan den 23dje ska hemmet stor rengöras en gång till, kylskåpet ska rensas
ut en sista gång så maten får plats. Ska gardera mig på folie och annat.
Ev åka till ikea och köpa lite nytt porslin.

Den 23dje är det fullt ös.. först ska jag shoppa dom sista julklapparna. Jonny med
så han ska ta Leah eftersom han har bilen och så ska vi skiljas åt.
Beroende på om vi ska handla båda i samma centrum eller ej.
Är det så, så tar jag leah i bärselet. Så möts vi upp sen.
Efter det ska vi dra till Willys och handla julmaten.

På kvällen ska allt ses över, julklappar ska hinnas lämna av & hämtas den också..

FULLT ÖS MEDVETSLÖS!!

På julafton ska jag upp i ottan för att hinna duscha, göra mig halvklar för att börja med maten mellan
8.00-9.00 .. Jag gör ju allt från grund och botten samma dag som julafton.
Blir det inte stressigt? Jo, enormt, men det tillhör julaftons charmen.
Det är mest det jag ser fram emot varje jul hehe :P
Det & mys med familjen.

Hur gör ni med julmaten? Förbereder ni den dagen innan eller samma dag?

TJINGELING!

Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0