Julstämning :)



Hittade nyss den här låten :)
Det är en cool låt med klassikern Santa Claus is coming 2 town..
SKIT BRA LÅÅT :) Lyssna på hela!

Har varit nere hos mamma ett tag nu. Vi hade lite Lucia fika och tittade på Lucia firande på TV..
VÄRDELÖST!!! Men det är ju bättre än ingenting.. När Leah blivit lite större ska vi
åka in till stan och titta, så mysigt :)

Efter fikat tog jonny med sig Leah & Bailey hem och jag satt kvar med min syster Huttie
och Lella (systerdotter) & kikade på Nu är det jul igen 1!
Dom filmerna är ju bara såååå charmiga och juliga! Så nu är jag på ett jävla humör
och har en sån där varm, mysig julstämning inom mig.. Det bara sprudlar inom mig!
LÄNGTAR TILLS JUUUUUUUL!!!

Sitter och lyssnar på jullåten jag har här ovan.. satt om den för 4de gången nu.. SÅÅÅ GRYM!

Annars har vi inte gjort mycket idag.. Bara slappat.
Lillan sov piss igår natt igen.. 2 dagar i rad nu som jag knappt fått sova.. Suck..
Om det inte är 3dje.. Sak samma.. Jobbigt är det när tänderna spökar..
Unge och få tänder tidigt! haha.. Men men, det är bara bita ihop.. Blir hon värre
så blir det alvedon.. Kan inte göra så mycket annat.. Funderar på om jag ska be jonny
ta henne inatt eftersom han ändå är ledig imorgon..
Jag ska upp tidigt imorgon och gå ner till Allokton.
Ska kika efter 2or..

Vi planerar ju att flytta efter jul och nyår. Börja året helt nytt och fräscht!
Ser fram emot det nya året så jädrans mycket..

Börjar träna själv och med Bailey. Vi (Bailey & jag) ska gå på vardags lydnad först
och sen ska vi pröva på aguility :) Han gillar ju att skutta omkring så vi ska testa iaf.
Funkar inte det ska vi testa Freestyle :) Ska bli jätte kul :)

nej ni, ska faktiskt göra lite headers och sen olika bakgrunder till Julafton..
Eller kommer nog ändra när det börjar närma sig :) hihi, kan ju inte hålla mig *S*

Men ni får ha en fortsatt trevlig kväll!

TJINGELING!


Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0