Har städat trots kinkig unge!!


Fy faen vad jag känner mig duktig.. Leah har varit på ett helvetes humör idag..
Skrikit av och till.. Hon är sååå trött men vägrar sova..
Hon powernapade bara förra gången jag skrev.. Sen vaknade hon
och  var på samma humör .. Suck.. Har huvudvärk. Inte så konstigt kanske?

Vill helst inte ge henne alvedon.. Dels för att hon inte väger tillräckligt mycket för dosen
och dels för att jag anser att hon är för liten för att ta dom..
Jag skjuter upp det tills hon VERKLIGEN behöver det.. Men är väldigt nära kan jag säga..

Nu börjar det igen.. Hon gråter .

Har iaf lyckats städa hemmet. Dammsugit, diskat och plockat.
Det ni ;) Trots en kinkig unge som vägrar göra någonting så lyckades jag!
DUKTIG MAMMA :)

Jaze & Jeanette är mina räddande änglar.
Dom kom hit och tog ut Bailey åt mig. SÅ SKÖNT!
Jag slapp släpa ut vagnen och kämpa med Bailey och det här snöiga vädret...
LYLLOS mig!!!

Tack så hemskt mycket fia lottor :)
Det är vad jag kallar vardags lyx!

Älsk slutar inte först 22 idag.. Men när han kommer hem ska han få ta lillan så
jag kan gå ut en långis med Bailey! Så både jag & han får en paus hemifrån!

Funderar på att gå ner till mamma och få lite avlastning..
Men jag vill verkligen inte dra ut lillan i det här vädret..
Det skulle behövas men jag biter ihop istället..
Ett liv som "nybliven" förälder är fasiken inte lätt..

2 månader är hon nu och tänderna underlättar inte alls..
Hon kräks på alla kläder, är kinkig hela dagarna & nätter ..

Anyway..

Nu får jag nog plocka upp henne.. Damen är VÄLDIGT kinkig nu .. haha..

TJINGELING!

Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0