Fullbokat nästan :S


Mycket som pågår just nu..
Idag händer dock ingenting. Om ja inte får för mig att gå ner och handla
så jag kan göra knäck hihi

Lillan sitter i babysittern nu och försöker sova hihi
Älsk har åkt till jobbet & jag har badat & duschat :)
Ska väl plocka lite hemma och så bara.
Spela lite kanske..
Gjorde om min systers blogg igår, tog designen från bloggdesign.nu
finns massa där.. Gå in och kika på hennes vetja!

Imorgon börjar älsk ledighet & då börjar vi dagen med att vara barnvakter till
Mellody & Lella :) Älsk ska hämta upp sin syster & på kvällen ska jag och Sussie
låsa in oss på toa, fixa naglar, hårinpackning ect och dricka lite ;) hehe
Söndag ska mamma (jag) storstäda hemma. Bailey ska bada & klippa klorna
och allt ska se prima ut!
Sen ska vi försöka åka upp till Paulis familj på julfika och runt på andra ställen med.
Ska köpa Gerpas julklapp också i veckan, leta rätt på en fluga till Bailey och rosett till Lillan.

Den 23dje ska vi handla resterande utav julklapparna, handla mat & ner till mamma
för uppesittarkväll med bingo lotto :)

Älsk sista julklapp är nu beställd. Så den kommer nog på måndag och dom andra två med.
Ska hämta ut dom den 23dje. 
Den 23dje är det kaos känns det som.. herregud ..

Nej, ska kolla till den minsta här hemma, hon håller på somna in ...
Sen ska ja ställa mig & diska och plocka lite.

Ha det bra!

Tjingeling! 

Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0