Familjen


Kan vara så underbar ibland!
Frågade min syster om hon hade lust att ta ut min hund eller passa Leah medans jag sprang.
Det är nämligen meter snö och det går inte att ta ut vagnen då det inte är plogat och vill
inte ha henne i bärsele om jag ramlar ..

Då ringer hon iaf och ber mig kasta ut nycklar och där står Sotiris :)
Min systers man! (the greek)
Han var så gullig och gick ut med Bailey trots att han själv nästan nyss var ute med
deras hund :) GULLIGA!!!

Skickade med honom pant flaskor till Lella och smög ner ett cigg paket till honom som
tack :) Han tar nämligen inte emot det annars :P
Bad syrran ta upp det och ge det till honom direkt :) Han log och skrattade bara :)

TACK SOTIRIS :)

Nu är jycken rastad och nöjd iaf :) hihi

Gubben min har inte fått jobba idag.. haha
Han jobbar ju inom Swebus(nobina som det nu heter) och kör buss.
Han fick först stå ute i nästan 3 timmar i fittja för att säga att ALLA bussar var inställda
och sen har han fått sitta på arslet i garaget sen dess..
KUL ^^ Så ska han sitta OM inte bussarna kommer igång, tills 22 . NAISE?
Ingen plog bil har varit ute på vägarna så bussarna kommer ju inte fram..
Jävla stockholm! :)
Det enda positiva med stockholm vet ni vad det är ?
SKANSEN!! Ska ju gå nästa år med Leah :) Hon är ju trots allt 6-7 månader då :)
Hon ska få gå 2 gånger då hennes farfar och latex farmor ville ta med henne dit också :)
OM inte vi alla åker :) Funderar på lura med Jeanette som också ska ha barn snart :)
3 månader kommer skilja mellan hennes och Leah :)  Cirka dvs :P

När klockan slagit tolv ska jag beställa älsk 3dje juleklapp. Sen är han avklarad :)

Leah sover .. sen typ 4 timmar tillbaka.. Gör inget..
Hon kommer vakna snart och då ska hon hållas vaken så länge som hon orkar tills pappa kommer hem
och lite till.. eftersom tänderna spökar och hon än är liten så har hon fått lite dispans på rutinerna..

Nej, ska njuta av mitt program och vara TACKSAM över att man har en sån UNDERBAR familj!

ÄLSKAR ER ALLIHOPA!

Mamma, Mina systrar Jaezmine & Sussie .. Sussies man Sotiris, barnen Izawella & Mellody.
Brorsan Gerpa & hans hund Haley. Sari (s.k brors flickvän) hennes barn Filippa, Engla & Nowa.
Min fästman Jonny, våran hund Bailey & våran underbara dotter Leah.
Min styv pappa Janne och min vän genom vått och torrt Jocke!

Min närmaste familj!
tack alla för erat eviga stöd och all hjälp jag fått utav er!

(två syskon räknar jag bort inklusive pappa. Har ingen kontakt med dom)

Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0