En tisdag närmare jul :P


haha :)

Igår gick jag ju ner för att titta på filmen men min syster var upptagen med sin yngsta Mellody
och försökte natta henne.. Hon har samma problem som mig.. TÄNDER..
Mellody är 9 månader, snart 10 och håller på få sin 5te tand (tror ja)
Hur som helst, Lella var på ett satans humör och överröstade tvn .
Så jag sket i & gick hem.
Tack Jaezmine & Jeanette för att ni höll mig sällskap en stund iaf :)

Idag börjar jonny tidigt, och efter ett "rolig" natt med Lillan så vaknade inte jag först vid
11.. En snabb promis med Bailey i snöovädret och sen ner till syster för att dricka kaffe.
Fast det fanns inget kaffe och jag hann ta en cigg & sen gå hem igen . ^^

Nu har jag gett Leah mat, bytt blöja, klätt på henne..  Och nu sitter hon & sover i sittern..
Hon var på kinkigt humör som vanligt så jag lät henne somna in..
Gör inte så mycket att hon sover nu, sålänge hon håller sig vaken dom sista timmarna innan
läggdags :)

Idag händer det inte alls mycket.. Ska snart sätta på lite julmusik och städa.
MinMin(jaezmine) kommer upp idag och gör mig sällskap en stund.
Hon ska få hjälpa mig ut med vagn och hund.
Den vägen jag brukar gå med Bailey är det flera backar på så kan inte gå där med vagnen
nu när det är snö och is. Eller kan gå där med vagnen men inte med Vagn & Bailey :P

Så ska ta en annan väg och eftersom det är första gången med båda två
ska jaze hjälpa mig :) Det är bara idag, tills man får in snitsen liksom ;)

Från och med Lördag börjar jonnys ledighet och ni anar inte HUR SKÖNT DET ÄR!!
Då kan jag koncentrera mig helt på att röja hemma inför julafton och planera lite.
UNDERBART!

Nej, ska ta mig lite frukost/lunch medans den lilla sover (halvt)
och sen sätta igång!

Ha en underbar dag!

TJINGELING!

Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0