Dagen har gått fort


som fanken.. Kan inte förstå att klockan redan är 5 och att älsk snart kommer hem.
Han började strax innan tolv och slutar nu vid 20..

Vad har man hunnit med idag då?

Vaknade vid 11, klädde på lillan och gick ner till mina systrar och jeanette.
Gick hem vid 2, gav lillan käk, bytte blöja och satte henne i bärselet och gick ut med jycken.
Hem till mamma igen och fikade med henne.. Och nu har jag precis kommit hem.

Lillan har ätit och ligger i sängen och pratar med sängmobilen haha.

Jag ska försöka få tummen ur arslet och städa.
Lite julmusik, sen så :)

Funderar på att starta en ny blogg.. En ny blogg eller en till blogg blir det
då jag vill ha kvar den här.. Har så mkt minnen i den här.
Från när älsk och jag träffades för första gången..

Den nya ska handla om mig och mitt vardagsliv.. Hur Bailey växer och utvecklas & lillan
såklart. Han har ju blivit ett monster sen Leah kom.. Men tänkte skriva om hans upptåg ect där.
Våra framtidplaner älsk och jag har ect..
Tänkte starta den i början av året.. Som en helt ny början på livet.
Ska engagera mig mer i den, sätta mycket bilder och små filmen på min familj ect..
Ska väl bli kul ?
Jag ser fram emot det iaf :)

Kommer som sagt ha kvar den här bloggen bara FÖR ATT, men kommer nog inte skriva i den så ofta..
Det kommer bli den andra bloggen..

Någon som har tips på vad bloggen kan heta?

Nog skrivet här, dags att sätta igång hemma medans lillan är lugnt..

TJINGELING!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

En till blogg låter som en riktigt bra idé, gumman =) Precis som du sa,en ny blogg för det nya året =)Är så glad för att du verkar må så bra och vara så lycklig me din familj, avundas allt det du har. Själv går man bara bakåt istället för framåt :( Får glädjas över dina framgångar och din lycka istället :) Saknar dig.

2009-12-11 @ 18:16:23
URL: http://bekizzens.blogg.se/

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0