Andra advent

Var det ju idag ja ..

Och idag har vi städat & satt upp resten av julpyntet.
Ikväll åker granen upp WOHO :)
Och juleklapparna ska slås in hehe

Men idag var ingen vanlig dag..
Idag kom min familj för första gången upp till oss.
Och det var hääääärligt.
Så skönt att ha dom här. Bjöd på fika och mys :)

Nu så väntar jag på att maten ska lagas, Jonny "lagar" maten idag..
Chicken bits och pompa blir det idag.
Efter det så kommer Izawella upp igen och då ska vi baka Pepparkakor :)
Imorgon blir det lussebulls bak och sen fixa lite till hemma.
Ska försöka hitta en ny adapter till dekodern så man kan kolla på alla kanaler igen..
"Vi" har ju råkat knäcka den andra haha.. Och det är lång väntetid till att få en ny..
Så ska titta i källren om jag hittar en som vi kan ha.. *hoppas*

Lillan har vägrat sova idag .. Powernapat som vanligt.. Men det gör hon alltid på dagarna.
På kvällen somnar hon in vid 7 och vaknar vid 9 sen håller vi henne vaken till 11 och sen sover
hon för natten.. Vaknar en gång för mat & sen så är det bra. 

Just nu ligger hon i babysittern med nappen i munnen och snoozar igen.. Haha..

Nej, nu blir det att springa ner till källaren innan dom låser så jag kan leta efter adapter..

Ha en fortsatt bra kväll!!


Tjingeling! 

Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0