Uppe med tuppen

Idag igen för att hämta vovven och GUD va trött jag är nu..

När jag sprang ner för att hämta vovven imorse var bror inte där så var tvungen att springa hem igen
för att hämta mammas hemmanycklar och sen gå ner igen.
När jag väl kom in möttes jag av en HEMSKT lukt.. Hunden hade skitit inne..
Och snott en toarulle så det låg papper överallt PLUS att min älskade bror hade gått in med
skorna så det låg grus och torkad lera ÖVERALLT!

Sket i att städa upp det så jag tog bara jycken och gick hem.
Väckte älsk, hundarna busade en snabbis och sen så somnade alla, inklusive vovvarn igen.
Uppe i våran säng. Sov iaf 20 min till.. Alltid nått..
Sen gick vi ner till mor och älsk fick hjälpa mig torka upp skiten, klarar inte av lukten då jag kräks..
Kan inte ens gå och skita själv utan att jag får kvälvningar .. ILLA!!

Sen mötte vi upp lilla syster yster vid tåget, tog med jyckarna på en kort promis och sen fikade vi en snabbis
innan vi drog till netonet och sen till VI . Påvägen "mötte"(dom körde framför oss) vi älsk pappa
så vi stannade vid sidan om vägen för att säga hej och ta en cigg.

Fikade en snabbis med syster yster igen och sen drog jag hem.
Nu ligger jag i smärtor och har ONT .. Och väntar på budgivningen ska ta slut..
39 minuter kvar på tradera.. Håller på budar på en Bok om Rasen Shar pei :)
Hoppas vi får den! Efter det en snabbis ut med jycken och sen SOOOOOVA tills älsk kommer hem
vid kvart i tio..

Imorgon kommer jaze tidigare då vi ska till Barnmorskan imorgon bitti
och älsk ska gå ner och hämta jycken på morgonen .. Hoppas jag ..

Nee, helgen kommer jag nog inte orka med..

ha det!

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Vilken vecka va du i när du fick reda på att du va gravid?

2009-08-31 @ 16:38:25
URL: http://ulrika89.webblogg.se/
Postat av: Anonym

jag tror att jag har stilmallen bloom :S

2009-09-01 @ 20:15:03
Postat av: Tessan

Sv: Jo det är klart han gör det. Men eftersom han går i skolan på dagarna och kliver upp tidigt så blir det jag som tar henne på nätterna då hon är mest vaken. Sen är det han som tar hand om vår hund som är ganska krävande.

2009-09-02 @ 11:37:47
URL: http://tjn.blogg.se/
Postat av: Tessan

Sv: Jo det stämmer. Han är krävande på så sätt att han varit vår bebis tills för drygt 3veckor sen då vi fick barn. Han kräver mycket uppmärksamhet och motion. Han bli väldigt jobbig och stressad då han inte får röra på sig.

2009-09-02 @ 12:32:56
URL: http://tjn.blogg.se/

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0