toppen dag!


usch va dagen har gått fort men den har varit härlig med en massa fika haha

När dagen började var vi tvugna att springa upp till visättraskolan för att dubbel kolla med jocke
om han skulle fika och ge han adressen och vårat nr.. Annars är det lite svårt att kika förbi efter jobbet ^^ haha
Sen drog vi hem snabbt för att sen gå ner till syster yster och avlasta henne lite med ungarna och fika.
Ut en vända med vovven till skogen för att sen dra hem o städa.
Mitt i städningen så ringde syster igen och ville fika utanför på gården.
Sen upp för att städa igen och sen kom Jocke Pocke och fikade.

Dagen har varit skön och roande med för mkt kaffe haha
Men gud va rent det vart i hemmet  ;)

Nu så ska jag snart in i ett varmt jäkla bad för att sen möta syster igen på gården
och dricka lite thé :P

Gubben min lämnar mig och drar till flempan.

Ska försöka övertala honom att köpa nå gott till mig innan han drar.
Som kompensation haha

Shit, halsbrännan e tillbaka :(

Puss o kram

Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0