positivt humör idag


så snart ska jag sätta igång och fixa lite i hemmet.
Bädda rent i sängen, ta en sväng med dammsugaren och moppen, diska,
rensa ur garderoben och fixa med tvätten då jag har tvätt tid ikväll kl 19.

Älsk slutar dessutom tidigt idag WOHO :)
20.00 är det hemfärd för honom, dock ska han först få svänga in på Maxi och köpa lite bröd och mjölk.

Ska ner till syrran sen och fika när jag är klar här hemma.
Skulle ätit lunch tillsammans men det blir nog inte så .
Jag mår mest bara illa så mig gör det ingenting.
Tar en skål med fllingor och en frukt eller två istället :)

Nej, skulle dragit igång för en timma sen, hoppade istället in i duschen och fastnade framför
datan hihi

Hörs lite senare ikväll :)

Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0