Disney & städning


är min grej.
Alla som verkligen känner mig dvs min fästman...
Vet att jag älskar att städa till musiken av en bra, gammal klassisk disney film i bakgrunden.

Sist var det Lejonkungen och den tröttnar man ju aldrig på men idag blir det
Snövit och de sju dvärgarna :)
Bra klassiker :) Ville ha askungen men den skulle ta 1 timma att ladda ner så.. Nej tack..
Och efter den så blir det björnbröder :) Inte så gammal kanske men bra :)

   

Imorrn kanske vi får besök också, utav Putte. Han ringde för ett tag sen och frågade om han kunde
svänga förbi då vi inte träffat han på skit länge! Så vi får se :)

Någon annan som älskar disney filmer ?
Något bra tips på en bra klassiker?


Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0