Dagen

har varit seg & tråkigt..
Hade jätte svårt att sova inatt.. (igen)
Vred och vände på mig.. Så svårt att hitta en bra ställning när man sover så man vänder ju på sig stup i ett
och även om jag hittar en bekväm ställning så måste jag vända på mig några gånger under natten
för att slippa ha ont på morgonen .. Plus att man vaknar för att man måste tissa stup i ett ..
Härligt att vara gravid :P

Gick upp strax innan 6 imorse för att möta upp bror, då jag skulle sitta hundvakt i några timmar
på morgonen tills lilla syster yster kom.

Gick toppen bra och älsk fick ju ett bra uppvaknande..
Två hundar som hoppade runt och lekte uppe i sängen haha!

Imorgon blir det samma sak, möter upp Gerpa vid 6 och har vovven tills runt 9.
Sålänge älsk är hemma så orkar jag! Men att ha dom två marodörerna sammtidigt ensam..
NEVER :P haha..

Ska hjälpa bror på mornarna tills på lördag.
Har bara henne på morgonen innan syster kommer och sen så är det bra. Alldeles lagom!

Ikväll ska Gubben min och jag först till hundparken och sen till donken.
Just nu vill jag bara att veckan ska vara över!!
VILL HA HELG! Vill ha älsk hemma :(

Nu ska jag snart ställa mig och diska, ska in i en varm dusch först.
Sen plocka lite hemma..

Hände en olycka i sängen idag.. Bailey hade kissat uppe i våran säng.. I sömnen :S
Jävla hormoner :P

anyway.. Vi hörs imorgon people! Eller inatt..
Funderar på att fixa mig lite och ta lite kort på mig och älsk..
Vi har ju bara ett gammalt kort.. Och det är taget i maj liksom.. FÖRRA ÅRET :P

Men nu slutar jag skriva ..
Bjuder på en bild jag tog idag! Lyckades pricka in precis rätt tillfälle!



Ciao *

Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0