ca 10 veckor kvar nu


och det börjar kännas.. Börjar känna mig stressad och få ångest..
Snart är vi föräldrar .. Har gått in i V 30 idag och snart så är det ju dags...

Imorgon ska vi till Babyland och kika in deras rea.
Vagn är vi ute efter nu och medans dom ändå har bra kampanj priser på kombi vagnar
så tänkte vi passa på :)

Spjälsängen ska vi hämta på Lördag innan vi drar på kalas hos Jonnys mamma.
Hans styvpappa Benny fyller år så då blir det god mat och trevligt sällskap och mycket klappar på magen haha
På söndag kommer Becca & Patrik förbi då jag och jonny ska bjuda på middag och så.
Det blir kyckling wook :) MUMMA!!!
Ska lägga lite i en matlåda till sussie också hihi, bara för din skull syrran ;)
Får se vad vi gör för wook.. Antingen med sötsur sås eller med jonnys egen blandning med soja ect..

Som sagt.. 10 veckor kvar ..
Kan inte sluta tänka på det..
Men jag längtar faktiskt.. Kommer kännas konstigt utan magen :P

Ska till Ulla på måndag och då hoppas jag att kurvan fortfarande är fin och allt e bra :)

Nee, nu ska jag prata klart med gubben och göra chili con carne :) Blev så jävla sugen!!!

Ciao

Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0