58 dagar kvar..


Ja, och herregud vad jag längtar! haha
Jag kan börja använda MINA kläder och känna mig som mig själv igen!!
GUD VAD JAG LÄNGTAR!!

Nästa måndag är det Ulla dags igen. Men förhoppningsvis är det lika bra som det varit hitills :P
På onsdag går jag in i en ny vecka igen, V 32..
Att tiden kan gå såååå fort!

Idag ska jag bara stanna hemma! Ska ner en kortis till mamma och låna nyckeln och boka dubbel tid i
tvätt stugan men i övrigt ska jag bara vara hemma och städa.
Få vårat hem att se ut som ett hem igen.. HAHA
Kl 19 har jag tvätt tid som jag nu kan göra själv med tanke på att jag kan lasta allt på vagnen nu ;) hehe

Anyway, ville åter igen bara checka in och säga att jag lever..

Ha en fortsatt trevlig mulen dag :)

Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0