where the hell is it?


hittar inte min satans kamera.. Jäkla skit.. Så mycket för bilder..
Sorry ? hihi

Idag blev jag nästan helt klar med allt hemma :) SKÖNT..
Ska bara ha hjälp att flytta tvbänken och soffan och borra upp hatthyllan på ny plats men sen så :)
Ska bli sååååååååååååå skönt..

har däremot inte fått upp påsk sakerna än hihi.
Men det finns det tid över tills imorgon :)
Jäkla tur att påsken inte bara håller på en dag :)

Imorgon ska jag upp tidigt och befinna mig hos mamma vid 7 tiden för kaffe och sen påsk pyssel :)
MYYYYS !!

För övrigt så var vi och handlade påskgodiset idag ..
3,5 kg Godis .. Det ni ;)

3 påsk ägg ska fyllas och min och älsklingens mage såklart hihi :)

Nej, nu ska jag faktiskt drömma om den 30de och spela lite guitar hero innan jag drar igång med
disken :) Klockan är ju inte så värst mycket ändå så :)

KRAM KRAM!

Kommentarer
Postat av: Katt

jag läste det:) KOnserten var helst super, jag skrattade som fan :D

Hur går det med kameraletandet? ;P

2009-04-16 @ 20:24:07
URL: http://kattfanskap.blogg.se/

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0