today


Idag är en bra dag, inget illamående..
Men däremot har jag börjat bli anfådd som jag vet inte vad ..
Har en trappa upp till mig och när jag kommer innanför dörren flåsar jag som om jag sprungit mataton..
Och jag som klagat över min förstoppning.. Fick 2 anfall imorse då det nästan bara rann ut haha..
Trevlig info jag vet men ..haha, vem ska jag annars dela med mig till förutom min blogg..
Jag hoppas på att det är ett tecken på att min mage börjar bli normal igen och att tarmarna ska börja
fungera ordentligt igen.. Man kan bara hoppas ..

Nu så ska jag städa i väntan på att mamma kmr hem så jag kan springa över och fika haha..
Ska även ta mig ett ryck in i klädkammaren och leta efter min kamera ..
ME WANT IT KNOW!!!

Annars så har jag inte så mkt att tillägga..
Hittar jag kameran får ni se lite bilder.. Gör jag det inte så ..
Hörs vi ikväll iaf haha..

/ over and out

Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0