Its been a long time


Det var ett tag sen man skrev hära så jag tänkte att nu när jag har en liten kort paus i allt
så passar jag på :)

Var ju på MVC i fredags hos Ulla och allt såg jätte bra ut!
Fick ett stick i fingret och dom kollade mitt urin efter äggvita.. Men inte ett spår efter det :)
Blodtrycket var super och min vikt var i ideal .

Ska dit igen den 30de för att göra resterande av tester då laboratoriet har stängt på fredagar
för att slippa låta testerna stå och bli gamla under helgen .. rätt smart, dont you think?

Då ska den stora nålen fram och jag ser INTE fram emot det kan jag ju säga..
Kommer nog gråta :S

Vi ska även lyssna på bebisens hjärta för första gången :)
Vet två sätt jag kanske reagerar på .. Antingen så börjar jag stört böla eller så kommer jag få en
skratt attack :P

Men det ska bli kul och spännande :)

Just nu är både jag & Bailey mätta och belåtna.
ska snart rensa igenom klädkammaren där jag bara slängt in skiten haha..
Och sen ta en lång vända med vovven innan jag lägger mig i ett bad och sen
myser framför tvn och käkar glass med strössel .. MUMSFILLIBABBA , hehe

Annars så planerar jag lite inför påsken..
Ska få hit 3 påsk kärringar hehe..
Mina syskon barn dåra.. Ska bli kul :)
Ska ha fram lite påskpyssel på onsdag också så då måste allt vara klart i lgh.

Ikväll ska jag ner en sväng till mamma igen och ta en kopp thé med syster yster på balkongen ..
MYS :)

Nej, nu har jag gjort min lilla uppdatering ..

Ha det så bra !

Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0