I forgot :P


Den 18 Maj ska vi på ultraljud :)
HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄRLIGT eller vad?

18 dagar kvar ;)
Ska bli så kul!
Hoppas bara bebben lugnar ner sig tills dess så man får en bra bild..
Nilsson är orolig för att krabaten rör på sig för mycket så att hon/han snurrar in sig i navelsträngen.
Haha, så söt :)

Nej, sitter hemma nu .. Så skönt!
Ska spela lite och sen krypa ner.. är helt dööööd..

Bailey ligger nedanför och gnyr som en ............. han är lite horny .. SUCK...

Är orolig då jonny inte har sin mobil på och har inte haft det på ett tag..
Han brukar ju alltid säga till om han har lågt batteri .. :S
Tänkt om något har hänt? :S :S :S :S

Nej, lite spel och sen natti natti :)

Hoppas eran valborg blir en underbar dag :)
Pussiluss ♥

Kommentarer
Postat av: R

lycka till på ultraljudet (=

Det kommer gå jätte bra,tror jag :P



Spännande att se lilla bebben för första gången va?

2009-05-01 @ 11:02:30
Postat av: Miss you

You don’t belive me when I’m saying I love you.

You don’t belive me when I’m saying I’m happy with you.

You don’t belive me when I’m saying I’m glad to have you in my life.

When will you belive me?

All I’m saying to you is coming from my heart.

Please,try to trust me? I promise you,I will never hurt you.

You’re the only one that I love so much in my life.

I’m so scared to lose you. If I lose you,

I lose a part of my heart and you know that.

2009-05-02 @ 12:10:27
Postat av: Anonym

tror du att jag vill lämna din sida då? fattar du inte hur dåligt jag mår för att jag inte kan glädjas över din gravidtet? fattar du inte varför jag mår skit? jag mår inte skit för att du blev gravid, jag mår skit för att jag själv längtar efter det du fick. Jag har inga problem me dig eller ditt barn, jag har problem me min längtan. Och istället för att vända mig ryggen kunde du ha stöttat mig och förstått varför jag mår skit. men ingenting spelar roll nu. Det är som det är.

2009-05-04 @ 18:16:14
Postat av: Anonym

du behöver inte känna dig skyldig till nånting, det är jag som har problem. Du borde veta varför jag tycker det är jobbigt, du vet hur jävla mycket jag längtar, du vet hur mycket jag har gråtit, du vet hur jävla skit jag har mått. Va mer behöver du veta för att fatta? jag lägger inte skulden på dig. Jag skulle göra allt för att slippa min längatn, jag skulle göra allt för att kunna glädjas me dig. Men min längtan är så djup, jag kan inte göra nånting åt den. Och jag vet att jag inte kan lyssna på dig, det gör för ont. Svara bara på en fråga. Kan du innerligt säga att du kan förstå min situation ?

2009-05-04 @ 19:36:32
Postat av: Anonym

nej, jag förstår inte ditt problem. Du borde va världens lyckligaste, inom ett år har du DIN egen familj, du har en bebis som kommer betyda ALLT för dig, som du är beredd att offra ditt liv för. Det är inte bara du och Tintin som det blir en omställning för. Det blir även en omställning för mig. Jag vet att det aldrig kommer bli som förut mellan oss igen, nu har du din familj att tänka på och ja, jag är rädd att komma i skymundan. Allt jag begär är lite tid att smälta allt, din gravidtet påverkar mig lika mycket som den påverka dig på både gott och ont.



Tror du inte att jag vill va endel av ditt barns liv? Det skulle betyda så mycket för mig men jag behöver lite tid. Du och tintin har nio månader på er att inse att ni ska ha barn, för mig ska jag inse det på en gång. Det blev bara lite för mycket på en gång. Och jag är rädd att vår vänskap kommer skadas även efter det att barnet är fött just för att dom flesta som skaffar barn förlorar dom vänner som inte har barn än. Men jag vill inte förlora dig men jag behöver tid.

2009-05-04 @ 20:24:18
Postat av: Anonym

Jag visste inte att det skulle kännas så jobbigt. Om jag hade vetat det hade jag inte sagt nåt. Jag är ledsen för att du förde dig bakom ljuset, va inte min mening. Jag ber dig inte att du ska acceptera en "paus" men jag behöver tid. Jag vill fortfarande hålla kontakten me dig och följa din graviditet men vi kanske kan ta det lugnt i början. Vill inte lova dig nåt för jag vet inte om jag klarar det, vill inte såra dig mer än jag redan har gjort. Men jag är beredd att försöka, om vi tar en dag i taget. Våga att lita på mig lika mycket som jag måste försöka av våga lita på mig själv och att jag klarar det här.



Jag vet att du inte kommer skaffa ny umgängeskrets för att du blev gravid, jag menade att du kommer ha fullt upp me bebisen för att ha tid me mig.



Jag vill försöka om du vill ge mig en chans? Jag kan inte lova dig nåt men jag kan lova att försöka. Om du inte vill det så har jag försökt att göra mitt bästa, mer än så kan jag inte göra.



Du betyder så mycket för mig och jag vet att jag kommer älska ditt barn lika mycket som du gör bara jag får smälta allt i min takt.

2009-05-04 @ 21:05:24

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0