Graviditets yrsel SUCKS


Imorse när jag skulle med min syster till H.C så stod vi och väntade på bussen
och jag var lite små yr och illamående, som vanligt med andra ord..

Men strax innan bussen stannade framför oss började jag bli änny yrare och hela mitt huvud bara
snurrade.. Såg ingenting och helt plötsligt vart det svart.

Jag snubblade in i min syster, gick rakt in i bussen(missade dörren) och rasade bakåt rakt ner
i asfalten..

Jag själv minns ingenting utav att jag ramlade eller så.. Minns hur jag mådde strax innan det svartnade..
men thats it.. Det enda jag minns är att min syster skrek mitt namn och att jag plötsligt satt på bussen
med huvudet mellan benen och hyperventilerade..

Min syster berättade senare vad som hade hänt..

Att vara gravid är inte en dans på rosor kan jag ju säga..
Hela upplevelsen var läskig och hemsk.. Känslan var otäck..
Kunde dock inte låta bli att skratta när min syster berättade vad som hade hänt..
Hon sa att mina ögon var helt glansiga och att jag vinglade runt och snubblade och mummlade
precis som om jag vore full.. Det måste sett komiskt ut..

Men otäckt som fasiken var det ..

Resterande av dagen har jag bara försökt att dricka vatten, blivit proppad med godis och glass
och mat av min syster .. Och haft yrsel..

hemska dag ..
Men jag hjälpte henne lite hemma :) Så lite hjälp fick hon idag iaf.

Gick också en timmas promenad med Bailey i elljuspåret.
Halvägs genom det vände jag dock..eller, jag flydde med Bailey i panik..
Såg en FUCKING ÄLG uppe i skogen så jag vände och började långsamt men stressigt gå
livrädd för mitt liv.. Hatar skogsdjur..  men annars var det en skön promenad. Och eftersom
vi gick tillbaka hela halva vägen så vart det ju som hela .. :P

Just nu sitter jag nybadad i myskläder och väntar på min beställning..
2 cheese burgare :) Dom kommer dock om typ 40 min men .. Ja..Vad gör man ..
Blev så himla sugen jue.. :P

Imorgon ska jag gå upp tidigt och städa.
sen så ska vi väl ner till mamma och hälsa gästerna välkomna till sverige.

Ha det bra och sov så gott :)

Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0