Bättre tider :)


Nu känns allt så himla lätt.. Så himla underbart..
Känner mig som en helt ny människa :) HELT WONDERFUL :)

Vad har hänt på sista tiden?

Har vänt upp och ner på hemmet igen haha.. I helgen ska det stor städas inför kalaset på Tisdag.
vem fyller år? Jo jag :) Fyller hela 21 år gammal..Herregud .. hihi..

Så just nu ser det ut som en bomb flygit in genom rutan och sprängts .. Men det blir snart fint igen..

Har sagt upp bekanskapen med en gammal vän.. Skönt..
Känner mig som sagt lättad.. Varför gjorde jag det? Har ingen nytta för den personen i mitt liv.
Finns ingen anledning till att ha bekanskapen kvar med folk jag inte vinner något på att ha i närheten.

Annars? Inte så värst mycket. Har legat sjuk i 3 dagar :(
Influensan.. Skit.. Men är nästan frisk.. Hostan sitter i men det är bara för allt slem som vägrar släppa..
Och mitt snor är nästan borta WOHO :P

Är fortfarande gravid och lycklig.
Min älskade pojke har börjat involvera sig mer och mer nu ..Frågar mig om namn och så.. hihi..
Han vill att ungen ska ploppa ut någongång haha..
Men det finns så mycket vi hinner uppleva medans barnet är i magen..
Ska ju åka och lyssna på hjärtat den 30de.. Sen så är det ju första ultraljudet ..
Första sparken..  Finns mycket att se fram emot.. :) Eller hur?

Har inte haft någon lycka med att hitta kameran än..SUCK..
Men letar febrilt fortfarande haha.. Vill ju ta kort på min lilla mage jag fått hehe..
Tänkte lägga in en kortis om vilken vecka jag är i och så senare.
Just nu orkar jag inte,väntar på att lilla syrran ska komma och sen så ska jag äta ..

Men ha en trevlig kväll tills vidare :)

Vad tycker ni förresten om min nya blogg hehe.
Den är inte klar..Är inte helt nöjd med bakgrunden men tycker själv det ser OK ut iaf ..
Kan leva med den :P

Ha det bra !

Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0