vilken kväll..


hej hoppsan (:

Som ni kanske INTE vet så var jag ute i lördags--
Första gången på GUD vet hur länge sen :P

Hade det askul (:
Kom skit bra överrens med emelie och dom andra och det var trevligt som attans (:
Dansade i nästan 5 timmar i streck .. Helt död...
Hittade ett X antal killar att dansa med också .. Några var iaf halv bra att dansa med..
Den sista killen som jag dansade en fjärdedel utav kvällen med var rätt duktig men ...
Han ville gå ner hela tiden.. och fröken är inte så ung som hon en gång var ..
Så i 2 dagar i streck har jag haft så JÄVLA ont i mina lår och knän..

Vid 3 (stängnings dags) kom min söta pojkvän och hämtade upp oss..
Vilket ledde till efterfest i bilen .. Vi satt och gapskratta, sjöng till VILL HA DIG ..
haha, och dansade så gott som det gick att dansa i en bil..
Kul hade vi iaf ..

När  jag och pojken ÄNTLIGEN kom hem var jag helt slut och somnade typ direkt..
Vaknade upp av VÄRK i benen .. Kunde knappt röra mig ..
Och en massa bränn märken och sår har jag på fötterna..
Ovanpå dvs.. Hade mina läckra nyonrosa ballerina på mig.. Försökte vara smart ..
Blodig fot.. Javisst .. hände väl någon gång under kvällens gånge..
Fick öl i ögat .. det är ju naise :P
haha.. Fråga mig inte hur men .. Det fick jag .. haha..

Nåja, hade det iaf rejält roligt..

Idag ska jag plocka undan lite smått och vika en hel del massa tvätt.. Diska också ..
Min kväll planerad :P

Ska faktiskt lägga ansikts mask igen .. Bara krypa ner under täcket och mysa med mig själv.
Känns som om jag behöver det ..

Den här helgen som kommer så ska fröken vara hos sin fruga (:
Vi ska supa oss redlösa och ta en massa kort (:
Tjejkväll, here I come (: (:

Nåja, ska sätta igång med mitt denna tråkiga måndag ..

Finns bara en höjdpunkt på hela dagen..

I DITT ANSIKTE .. Med min favvo komiker Magnus betnér kommer (: 21.25 eller så ..
kanal 5.. MISSA INTE (:

Puss o kram på en stund.. Skriver mera sen (:

Krama omkull *

Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0