tjollahopp (:



hej svejs, här sitter fröken och bloggar för ovanligheten skull ^^
Pojken och jag har precis varit och köpt en helt ny antenn till bilen så han
sitter och fixar och trixar där ute .. hihi..

Tänkte passa på att skriva snabbt innan jag tar itu med disken..
Orkade inte göra det igår .. Somnade :$

Blev iaf väckt inatt på ett UNDERBART sätt.. SEX :D:D
Gissa och fröken var glad..!!!
Men å andra sidan så hade hon fortfarande ont i benen så ..
det blev att variera ställningarna efter 2 min .. haha..
Stönade som ett djur.. Man får världens adrenalin kick när man blir väckt på ett sånt sätt..

Nej disken skriker på mig och ska även starta kaffe bryggaren (:
Pojken och jag ska ner till lida och fika lite senare :D
En filt, kaffe och kanelbullar (:
PLUS min underbara andra hälft (:
Det kan ju inte bli annat än en underbar kväll!

Puss och snusk på er (:

Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0