myskväll


för det första så fick våran dag en lite ändring..
Mitt från ingenstans dök pauli upp hemma hos oss och skulle fika..
2 min senare ringer Putte och Niklas och frågar om dom får komma över..
Så helt plötsligt var det fullt hus hos oss och ingen mat lagades men vi hade
det iaf trevligt medans dom var här.. eller ja.. Jonny hade det trevligt med dom
medans fröken stod i köket och diskade :P

Sak samma, det är alltid trevligt med lite sällskap ..

Vid 8 rycket var vi hos Frugan åter igen och fikade en kortis ..
Tittade lite på bilar och på top model .. (som suger, I know men .. Whatever)

Snabbt åkte vi till mamma efteråt och lämnade av nyckeln.. Sprang in
och kollade hur läget var min lille bror min som var helt slut och praktiskt taget död..
Jobbat över varje dag för att sedan gå upp i ottan och jobba igen .. Stackarn ..
men han får ju in bra med pengar så why not (:

Donken nästa såklart med tanke på att vi inte ätit..
Så nu sitter jag här, mätt och belåten.. Lite smått illamående kanske men
what else is new.. Har ju mått så ett par dagar ..
Säger bara en sak .. Skjut aldrig upp mensen 2 månader i rad .. * SUCK *
Pojken ligger och läser en bok från ungdomsmottagningen .. haha..
Hur intressant det nu kan vara.. Och jag småtittar på BUG som går på tv för tillfället..

Väntar på att det ska bli sådär varm och mysigt i dusch rummet..
Ska in och tvätta håret så min pojke kan joina sen (:
Han ska få sig en rejäl omgång i duschen tror jag ..
Ska putta in han i väggen och sakta kyssa min väg ner till .. ni vet .. hehe..

Sen ska vi tända ljus och mysa i sängen till PS. I LOVE YOU.
Mysigt värre eller hur? hihi..

Nej, dags att stänga ner datan för idag men vi läses och skrives imorgon :D

Puss och Snusk *

Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0