kväll full med trevligheter


här sitter jag, mitt imellan två pojkar med en varsin guitarr i händerna och spelar
guitarr hero (; haha, kan dom ha det roligare ..
Jag har det iaf kul att titta på .. Kan ju inte klaga på att dom är dåliga..
Tvärtom, väldigt duktiga båda två (:

Har diskat, lagat mat och kopplat av..
Helt naise..

Sitter och dricker kaffe framför "PCN" som jonny kallar det ..
Jag säger det moderna namnet.. DATAN.. haha

Ska snart beställa medlemskort till dom så dom kommer in reducerat på klubben sen ..
Eftersom vi känner dörrvakten kommer vi egentligen in gratis.. Men liksom ifall att :P

Vad händer ikväll då ,..
Sexa och umgås med pojksen (:
Trevlig kväll eller vad?

Jag njuter och skrattar iaf .. Dels pga av dom men dels pga min älskade lillebror
som skickar blondin skämt till mig hela tiden.. Vissa fattar jag inte och vissa måste jag
tänka till på men vadå ... Hur som helst så skrattar jag :P

På fredag ska jag åka och träffa jonnys kära mor ..
SKa klippa mig och fika (:
Halv tolv ska jag vara där.. Sen tänkte jag smyga förbi tumba centrum
och köpa ett linne jag kan ha på mig på utehelgen med mina boys (:

Dags att sluta och klunka ner det sista kaffet med en god kanel bulle (:

Puss och snusk och ha en fortsatt trevlig kväll (:

Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0