hej på er sveriget (:


hihi, nu har man varit hemma i 2 dagar och man längtar redan tillbaka ..
fy faen vad avkopplande det har varit både för mig och älsklingen..
Han ser mycket piggare ut nu och har t.o.m gått ner 6 kg (;
Vilket han är VÄLDIGT glad över .. Haha.. Nog har hans mage krympt men
den växer snart igen.. Så fort han börjar jobba och får sitta på röven hela
dagen så ska ni se hur den sakta men säkert växer fram igen haha!
Nu sitter jag med färg i håret och ponken spelar ..
Har nyss varit hemma hos mamma en sväng och druckit kaffe
och fått en massa saker.. haha.. Mamma min är bara för söt (:

Vad hände nu i Grekland, på äventyrliga Kos ?

Det tar vi i nästa inlägg då jag kan lägga in bilder och berätta sammtidigt.
Så tyvärr får ni vänta på mer detaljer .. Den som väntar på något gott väntar aldrig
för länge säger man ju .. Personligen anser jag dock tvärtom ..
Eftersom min underbara pojkvän VÄGRADE ha sex med mig i Grekland
så .. Var ju inte jag så glad när vi hade sex när vi kom hem..
Alla vet ju att killen kommer fortare ju längre tiden har gått sen dom hade sex senast..
SUCK.. Men, vad gör man .. Det är bara sätta igång att Göka skiten ur honom
för att få han ur den dåliga vanan.. HAHA

Vad har vi gjort sen vi kom hem då?
Kopplat av .. Bara umgåtts och myst .. Gjort absolut ingenting..
Idag var vi på Media markt och shoppade 2 nya filmer.
Superheroes och tomie .. Den sista är japansk skräckfilm.. en triologi..
Vi köpte den första och är den bra ska vi köpa dom andra två också..
Pauli kom förbi en stund idag och åt middag med oss till
Pirates of the caribbean 2 & 3 .. Var roligt för att dom gapskrattade ju
och kommenterade varannan scen haha.. Dom två är för .. Ja, vad ska
man använda för ord för att beskriva dom tillsammans..
Dom är som två clowner fast utan smink tack o lov haha..
Han lämnade iaf kvar en bärbar data som vi får låna..
Den gubben är bara för härlig.. Så nu kan jag blogga varje dag (: hehe
Ni kommer säkert tröttna men .. Å andra sidan så vet jag att Frugan blir glad
och jag har något att sysselsätta mig med när ponken är på jobbet ..

Händer denna kväll då?
Självklart ska vi lägga oss ihop slingrade i sängen med chips och alkohol
(i mitt fall bara coca cola) och titta på skräck filmen (:
Ska ju skölja ur hårfärgen också..
Sen blir den rejäl dos med NUPPA som gäller ;D hahahahaha

Imorgon bitti ska vi äta frukost i sängen och titta på Superheroes.
Sen vidare till R på sena eftermiddagen ..
Men som sagt, bilder och så om grekland kommer nog imorgon får
jag hoppas (:

Ha det så gött och Snozza gott vetja (:

Puss och Snusk *
_______________________________________________________________________________________

hallå där igen, nu har man fått sig a´la nuppa x2 (:  hehe..
Är lite småglad hihi.. fick han ju att komma båda gångerna..
Och kvällen är inte slut än vetja ;D hehe..
men är nog själv lite småtrött för att hålla igång ett tag till..
Har en dag/morgon på oss imorgon också hehe.. ;D
Småtittade på skräckisen Tamie.. SÖG.! rekommenderas EJ!
Superheroes var rolig som attans.. Fråga bara min söta pojke
som skrattade så mycket så han höll på att kvävas HAHA.. Så härligt söt den där (:
Nu sitter jag här igen medans ponken spelar.. Känner mig småtrött bara men skulle
jag lägga ner huvudet på kudden skulle jag nog slockna innan ni hinner säga
Madeleine.. hihi..
Nåväl, en cigg och sen natti natti .. Låter ändå mysigt att få krypa ner bredvid
min älsklings varma kropp tätt intill mig.. MYS! säger jag bara .. !!!

Ha en fortsatt trevlig natt hihi..

Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0