härliga tisdag (:


Gud vad jag älskar den här dagen..
Mår hur jävla bra som helst .. en riktig feel good vibe idag (:

Vad har jag haft för mig?

Håller just nu på att städa, har givit mig själv en välförtjänt paus..
Så nu sitter fröken framför datan, vilket kanske inte är så himla
ovanligt men ändå .. haha..

Disken är snart diskad och sen är det bara lite småplock kvar .. (:

Imorgon ska vi hälsa på Frugan (:
Hon känner sig lite sällskapsjuk nu när hennes älskling jobbar så himla
mycket så vi tänkte komma förbi och krama på henne lite så hon blir glad igen .

Efter det ska vi till huddinge, ska skriva in mig på en distanskurs i matematik..
Så jag ska börja plugga igen ..

Ska försöka bara ta kvällspass och ev helger för att det ska gå ihop.
Nu pluggar jag ju bara upp matten men sen så blir det barn och fritid
som alltid har varit min dröm.

Men samtliga kurser gör jag på distans.. Så jag får plugget och jobbet att gå ihop..
Älsklingen tyckte det lät som en jätte bra idé att plugga hemifrån..
Då kan jag ju ta en paus mitt i plugget och ha sex :P
Han är då bara för GO ! hihi (:

Sen ska vi åka och storhandla lite ..
Vi skulle egentligen haft lite mys igår..
Det var våran 4 månaders dag :P

Då hade vi varit tlsm i 4 månader men stått varandra nära (myskompisar, tillsammanskompisar)
i 6 månader.. Kan ni fatta det ? ! 6 hela månader.. ett halvår har det gått.

Vi ska iaf typ fira det imorgon istället ..
Så vi ska äta, ta en promenad tillsammans, duscha tillsammans efter det
så att vi blir varma igen och sedan tända en massa ljus och titta på en skräckis (:
PERFEKTA KVÄLLEN (:
Med allt detta och min älsklings sällskap så kan det ju inte bli bättre hehe

Nej, dags att sluta, min älskling har snart rast, det betyder att jag väntar samtal snart.. hehe
Sen ska jag fortsätta med mitt..

Är lite hungrig men ska försöka hålla mig.. Han ska köpa med sig Donken mat
när han slutar (: Mcflurry here I come :)

Hoppas att erat humör varit i topp trim idag med (:

Puss och kram *

Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0