hallojsan!


Jahapp, fredag fredag..
vad händer?
vad är på G?
absolut ingenting..
Har varit och bokat tid på ungdomsmottagningen och fikat med A..
Vi hade det skit kul..
efter allt jag tänker på så är det skönt att få någon respons ..
Någon som hjälper mig att klura ut det här..
Det behövs.. Mår piss av hela situationen ..
Känns så jävla underligt..
men det ordnar förhoppningsvis upp sig idag ..
håller tummarna på det iaf.. håll era också är ni snälla (a)

Idag/ikväll händer det inte så värst mycket ..
Nu ska jag in i duschen en sväng.. en lång jävla varm dusch .. LÅNG..
håller på att ånga upp duschrummet just nu så ..
Det ska bli riktigt varm och mysigt därinne innan jag går in .. Så det så!
Efter det ska jag sätta igång och småplocka..
Det är dags för det för det börjar se kaotiskt ut här .. ^^
Efter det är det sängen som gäller..
Mys pys med mig själv, killen slutar vid halv ett idag så ..

Skriver några rader sen ..
Puss o kram*

Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0