häärliga torsdag (:


fullt ös !
Sitter och dricker mitt morgon kaffe och diskuterar hur många gram socker det är
i en sockerbit .. haha..

Ska möta Frugan kl 11.. Ska bli skönt att träffa henne på tuman hand :D
Vi ska snacka lite och bara vara .. Förberede lite inför lördagen också (:

Sen ska jag ev. möta upp A för att sedan möta upp tjejen med min NYA telefon (:
GISSA vem som ska springa och ta kort som en jävla papparazzi (: hehe ( not me ^^)
Pojken kommer och hämtar mig i masmo och då bär det av hem dvs om vi inte
åker och handlar först innan det.. Sen så ska jag leka med min nya tel ett tag..
Vid 17 ska jag in till stan och möta Stefan.. Om jag inte åker till visättra istället
och fikar hos N .. haha.. WEI :p

Komplicerat och fullt ös på dagen..
Ska hem och storstäda också ..

På fredag ska jag klippa mig och fika med G ..
Sen ska jag åka till banken..
Efter det är det raka spåret hem och fixa och trixa med det sista samt tvätta
den sista och den nya tvätten..

Jag lovar att mina kläder går i maskopi med mina skor..
Dom förökar sig som kaniner ^^ HAHA

Puss o kram, hörs ikväll när allt är färdigt *

Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0