uppdatering


Kom hem från UM nyss.. testet var negativt, som vi trodde hihi (;
Och pratade även med den spralliga unga tanten om andra alternativ till preventiv medel..
P- spruta, kan jag inte ha.. LIVRÄDD för sprutor..
P-stav, inget för mig med tanke på blödningarna ect som biverkningarna innebär..

Så det vi diskuterade då var ju SPIRAL (:
Fick hem 2 broschyrer .. en med spiral utan hormoner och en med..
                              

Ska ju definitivt ta den utan hormoner.. med tanke på att min kropp svarat cp på dom .. :)

Pratade nyss med min syster yster A´la greek  .. dom är ju kalla sweden nu så (:
Hon ska iväg imorgon och ville ha sällskap så ska möta upp henne imorgon och
fika och göra henne sällskap till vart nu hon ska.. tror det är barnmorskan ..? dont know :P

Men det blir iaf riktigt trevligt att få ha henne för sig själv :) en hel förmiddag dessutom..
GOOD TIMES GOOD TIMES (:

nej.. Ska dricka mitt kaffe som jag nyss fick serverat av pojken min (:
Och en cigg på det då (:

Ni kan få en liten söt bild på mig innan jag skriver adios
                               
är kanske inte riktigt så ful.. men .. MÅSTE FIXA håret :P

Ciao Fellow bloggers :) have a nice freaking day (:

Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0