tjollahoppsan


allt bra med er ute i det här fina höst vädret ?
Själv är det si och så .. Förskylningen börjar ge med sig men hostan sitter i ..

annars då?
Livet suger men det rullar på ändå..

Idag träffade jag Georgios.. Var faktiskt trevligt. Han kom till Tullinge
och vi satt och snackade en stund..
Kändes jävligt skönt att prata av sig med honom..
Han är en väldigt bra lyssnare och en underbar kille..
Att han ser bra ut och har gått ner in åt helvete mycket i vikt.. är en annan femma..haha
Nej men .. Han gav mig några bra råd som jag själv tyckte lät bra ..
Tog två fina höst bilder påvägen hem också (:

      

I helgen så kommer ni se mig i visättra..
Ska spendera helgen hos mamma ..
Hon åker ju snart och det skulle vara skönt att spendera lite tid med henne
och min kära lillebrorsa Gerpa (:

nej, ska dra igång dammsugaren innan pauli kommer och små plocka lite.
sen ska jag packa och dra..

Skriver nog några rader senare ..

P o K *


____________________________________________________________________________________


nu är det städat och fint.. (:
bara 3 glas kvar att diska och sen ska jag packa och ge mig av ..
Klockan börjar bli mkt så det är dags att börja fixa (:

Sitter och lyssnar på jonnys och mina låtar ..
Aerosmith- dont wanna miss a thing
takida- curly sue*

har tänt lite ljus och bara myser lite för mig själv innan jag åker .. hihi..
Behöver lite tid att tänka också ..

Min sötis Montii ringde (:
Gissa om jag var glad att höra hans röst (:
Han var påväg att gå ut o festa ..
Lycka till med flickorna sötis ;D

Nej, ska nog sluta.. Glasen ska diskas och väskan packar inte sig själv :P

P o K *

Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0