tisdag kväll


jaha.. den här dagen är snart över.. Lucky me att killen slutar tidigt och är ledig i två dagar sen (:
YES!

Vi har inga speciella planer.. Imorgon ska vi bara ta det lugnt.. Städa och möblera..
EN GÅNG TILL? nej.. Han har bara inte fått arslet ur vagnen och flyttat på tv apparaterna.. SEGO ..
Eller ska jag kalla det latmask? hmm..

På torsdag ska vi ju till UM kl 1 och sen ska vi dra direkt in till stan ..
Vi ska åka och titta på våra fina Guld ringar (:
Och försöka bestäma vad vi ska gravera in i dom ..
Det är ju vanligt att man skriver datumet man förlovade sig och respektives namn..
Men .. Vi funderar på skriva in datumet vi blev tlsm och typ "för evigt" eller så .. Hihi.

Förslag någon?

Äsch, hur som helst..

Han slutar iaf rätt tidigt idag .. halv tolv eller så ..

Själv har jag laddat ner 3 filmer..
What happens in vegas, definitely maybe och Made of honor :D
alla är kärleks filmer jaaa.. :) Jag som brukar HATA sånna.. Kände för det idag bara hihi..

BTW filmen igår.. The girl next door..  Ni bara MÅSTE se den..
Fy fan .. Den var hemsk.. Men skit bra.. Plus att den är verklighetsbaserad..
vet inte om jag lagt in en länk till trailerna men .. här får ni den igen ..

http://www.youtube.com/watch?v=typY725pjZ4

SE DEN säger jag bara .. Det gäller även dig Jennie .. Se den ! (:
Om du har läst Pojken som kallades det .. Se den här filmen..
Har du inte läst den så kommer du vilja det efter den här filmen.. Just a tip ;D

Ska titta klart på christine och hoppa in i en dusch .. IGEN :P

Hare gött Fellow Bloggers

Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0