sent morgonvaknande


vaknade för drygt en halvtimma sen :S
Not good..
Ligger i sängen och dricker mitt kaffe och snackar med lilla syster yster på msn..
Ska snart åka dit och joina henne..
Hon är ensam hemma och stackarn är inte van vid det så .. :)
Hon ville ha lite sällskap för att resten av min famme är hos mormor dvs ute på landet (:

Ska lämna lellas filmer på samma gång..
Och hjälpa syrran klart med hennes blogg.. Han inte göra något speciellt igår så det blev bara såhär
http://jaezmines.blogg.se  och jaa.. Hon är aik are :P

Annars så ska jag faktiskt storstäda idag .. Blev så inspererad utav fab 5.. Dom hade "höststädning"..
Såååå.. Ska rensa ut allt skit och ordna med ALLT idag (:

det ser ju halv dant ut nu .. Men faen va fint det ska bli vetja (: just wait and se ..
Och jävlar om min pojke stökar ner sen ^^

Ska sätta på hög musik på stereon och clean away (: Kan sätta in någon söt bild på hur fint det blev sen ..
If you want (:

Dags att snabb fixa sig.. Men skriver några rader imellan städningen senare (:
Bjussar på en bild på min älskling med min fina militär keps på sålänge

Ciao Fellow Bloggers *



( a little note.. Alla bilder i min blogg går att klicka på för förstoring)

Kommentarer
Postat av: Jennie

[email protected] är min msn, såg att jonny frågat om du kunde få den :)

2008-10-25 @ 15:00:05
URL: http://absolutjennie.blogg.se/

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0