Redan Torsdag (:


drygt en timma kvar tills vi ska vara på UM..
Har kissat i mitt dumma rör.. så det är klart...
Ska bli skönt att få diskuterar lite med tanten där. Hoppas jag får henne jag brukar ha..
Hon är riktigt jäkla trevlig faktiskt ..

Ska säga till dom att jag har tagit ett uppehåll på en månad med P ringen och att jag vill boka
in åter besök .. Så att vi kan diskutera vilken jäkla preventiv medel jag ska pröva nu ..
Suck .. Börjar nästan bli less på det här..

Första gången i hela mitt liv jag använder preventiv medel ..
Och P pillerna sööög.. Mådde inte så bra och fick finnar, såänningar i brösten ect..
Minns inte helt.. Och nu P ringen.. Som jag kräks, har yrsel ect utav..
Nu har jag gått 6 dagar utan p ringen och mår redan såååå mycket bättre..
Mår fortfarande illa på mornarna och har yrsel till och från..
Men i övrigt så mår jag MYCKET bättre..
Så förmodligen kommer jag få pröva att äta mini piller..
Vilket blows.. För att jag och komma ihåg att äta piller ^^ lika med noll koll..
Och med dom här ska man vara nogranna med tiden också .. Shit.. Åt helvete..
Men eftersom jag är livrädd för sprutor så kan jag glömma det ..
Hormonspiral är typ detsamma som p ring.. Så det kan jag också glömma..
Så frågan är om jag kan få en p stav.. ?
det märker vi .. Tänkte diskutera det lite vagt med dom idag samt ta grav testet..
Vi vet ju nästan till 100% att jag inte är.. Men jag vill vara 110 % säker.. Pojken med..

Vi satt och diskuterade det här förut.. Och en liten del utav oss båda vill ju att jag ska vara gravid..
Men det är inte rätt tillfälle än..
Vi måste ordna med allt ekonomiskt och lägenheten.. sen så (:
men vi planerar att ev börja försöka nästa år..
Om allt går som jag vill och så (:

Men i alla fall. Sitter nog och tråkar ut er med allt babblande :P

Ska ladda ner en film som frugan rekommenderade nu .. (:
Och jennie, you wont regret seeing that film .. Promise (:

Have a great day (:
Adios Fellow bloggers (:

Kommentarer
Postat av: Jennie

haha aah ska be Patrik ladda ner den när vi flyttat :) SÅÅÅÅÅ jävla mkt med flytt, papper, försäkringar, bredband, telfon, lån, överföringar och annat skit + heltids jobb så man hinner knappt med allt :P hahah så får se om den är bra då eller inte :P



2008-10-24 @ 00:08:45
URL: http://absolutjennie.blogg.se/

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0