nere..


känner mig nere och inte alls på topp humör..

Vill bara ge upp allt ..
Men det ska jag inte..
Han håller mig ovan ytan och med han vid min sida så klarar jag allt!!
Eller?

jaja, nu ska jag göra mig en STOR skål med glass och en jävla massa chokladsås
och sätta på The Notebook ..
Ska gråta skiter ur mig och få ut all denna ångest..
Och sova sen..
pojken slutar kvart i ett så han är väl hemma strax efter ett ..
som vanligt kommer jag vakna när han kommer hem..
Och somna om först när han lagt sig vid min sida och jag kan känna mig trygg..

Fy faen vad jag älskar min pojkvän (blivande fästman) ..

Ha en fortsatt trevlig kväll..

Ps. skrev ett liten inlägg i min lösenordsskyddade blogg.. check it out * 

                           http://thebeautyofme.blogg.se/thesadpartoflife

Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0