kvällen förstörd :(


Godkväll, ikväll skulle vi ju ha spelat BINGOLOTTO (:
men så vart ju inte direkt fallet..

Vi städade upp hemma hos mamma och gjorde det fint, pojkarna var super duktiga på att hjälpa
till, kors i taket..

helt plötsligt så ringer mormor och frågar om inte vi kan skjutsa ut mamma till landet
så att hon kan hämta sin bil. Visst sa vi , varför inte men då får det gå fort, vi har ju
en tid att passa ..

Jo men visst .. Hennes tåg åkte bara till T centralen, därifrån blev dom lovade att om dom
tog sig till Sthlm södra så skulle tåget åka därifrån till flempan.
Sagt och gjort, dom tog en taxi dit .. MEN när dom kommer dit får dom reda på att
tåget BARA går till FUCKING älvsjö..
Vid sju tiden(bingolotto börjar) då körde vi igenom tunneln påväg till NACKA..
SUCK!!!!

Vi stressade och köpte mat, (åt lasagne och BTW ska ni äta det köp på robbans i tumba och
inte på stuvsta pizzeria.. ) drog hem och hann precis med sista bingon.. SUCK..
MEN å andra sidan kom vi överrens om att vi ska börja spela det varannan helg..
vilket nöje va? men eftersom båda är mys människor och ingen utav oss är "party djur"
så är det skönt och väldigt avkopplande ska ni veta.. även om vi blir stämplade som 50+ nu . haha
Vi var iofs tvugna att åka tillbaka till mamma och hämta resterande av våra saker..
Har ingen större lust att åka dit imorgon så ..
Det konstiga är att .. När vi åkte till mamma förra veckan, då vi började sitta lgh vakt..
Hade vi en papppåse med kläder.. Nu när vi skulle hem igen hade vi 2 fulla ^^ förklara det?
Fick iaf cigg av mamma.. Utländska såklart.. Marlboro Light.. Smakar KAMEL ... FY FAEN..Men
det är nog som mamma sa, man måste vänja sig.. Vi slapp iaf åka o handla cigg idag :P


Nu är vi iaf ÄNTLIGEN hemma..Så jäkla skönt..
ligger och fiser under täcket och bloggar in i det sista medans pojken sitter vid mina
fötter och spelar Mega man 9 ^^ min pojkvän är en liten spelnörd .. hihi..
Men jag är lite av en blogg tönt så det gör inget jue :P
Kan bjuda på en söt bild på pojken.. Hade tråkigt imellan städningen så jag målade lite ..




anyway ...

Vi ska kolla på två filmer idag (ev bara den andra filmen idag)  ..

The girl next door , en verklighets baserad film om en tjej som blir misshandlad och torterad..
Frugan hintade om den så .. Ska vi ska ge den en chans..
Sen ska vi också titta på en charmig film som varken jag eller killen sett än ..
Pinsamt värre men .. Nu är det faen dags!
Alvin and the chipmunks (:   NU ska jag se den PUNKT slut!

Nej, en sista cigg innan jag ska försöka tjata att pojken ska krypa ner bredvid mig och koppla
in datan till våran fina 40 tummare (: konstigt nog så är filmen mycket bättre på en större skärm ^^

Hur har eran dag sett ut?
Kan ni rekommendera några bra filmer?

Sov sött fellow bloggers *

BTW. UM imorgon, wish me luck (:

Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0