hos mamma igen (:


hallå hejsan !
Fick ett ryck att åka till min mamma, ville inte vara kvar ensam hemma..
Så nu sitter jag här, efter en middag och en kopp kaffe ..
Med lella bredvid mig med böckerna hon fick av mig, som jag fick från donken (:
Hon sitter och "läser" högt bredvid mig.. en massa babbel mest, men det är kul att lyssna på (:

Har suttit och skrivit inköps lista inför imorgon ..
Känner mig skit stressad, pojken också :S
Så mkt att göra imorgon känns det som..

Först upp tidigt för att åka till visättra och skriva in oss.. Parkera bilen nere vid tågstationen, dra in till stan..
Kolla på ringar och fixa killens telefon.. Eftersom den har TOK kraschat ..
Åka till visättra, hämta upp syrran och dra och storhandla..
Åka hem och packa upp, umgås med syrran.. Fixa med tvn..
Ev träffa pauli .. suck ..

Hur ska vi hinna allt .. haha.. Äsch .. We fix :D

nej, ska vara lite social .. Syrran har diskat klart så .. Hon ska hjälpa med med inköpslistan :P

Bloggar när jag kommer hem (:

Ciao Fellow Blogger *

Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0