guten morgen


måndag igen då..
Tycker inte om måndagar .. Så sega och trista ..
Men det är ändå första dagen på den här veckan som kommer komma med flera överraskningar (:

Gick upp 8 imorse, satte på kaffe, tog en cigg och pussade och kramade på pojken så
han skulle vakna..  Sen bar det av till UM och gissa vad som hände där..?

Nee, fel gissning :P
Först så träffar vi på Jenna som också var där med 3 vänner .. Skolkar?
Och så säger tanten där att dom har ont om personal och att jag får ta en tidsbokning istället..
Så ska dit på tors kl 1 .. Suck..

Så grav testet får vänta.. Både jonny och jag är typ säkra på att det bara är p ringen som spökar..
fröken jenna berättade att hennes kompis haft samma problem som mig, kräkts och så ..

men eftersom min mens har varit cp och BRUN ... hahaha..
Så ville pojken att jag skulle testa mig för att vara 100 % säker.. Tycker jag är en bra idé.
Nog för att vi båda vill skaffa barn.. Men jag har så mkt jag vill göra innan som sagt ..

Nåja, så ska iaf tillbaka.. Måste bara minnas hur min mens varit, när den började eftersom den
var försenad och när jag började med uppehållet med P ringen..
Ska se om min kropp mår bättre nu .. Känner mig lite bättre, mycket lättare i kroppen ifall ni
förstår vad jag menar .. Kan liksom slappna av utan att tänka att jag måste springa in på toan
och kräkas ..

frugan, min älskling.. haha..
Vi har inte sett filmen än.. Jag tok däckade igår så det var liksom bara att glömma .. haha..
Somnade innan jonny kom och la sig så .. hahahaha..

Men ikväll ska jag se den själv. (:
Jonny jobbar ju så .. Vi får väl se.. Spolade igenom filmen för att se om hela filmen var med och
ifall kvaliten var bra och då verkade den lite seg i början .. Mest prat ..
Den påminner lite om " Pojken som kallades det" fast den här filmen är lite mildare i misshandeln..
Och BTW så tycker jag dom borde göra en film av dom böckerna.. Tycker inte du? hihi

Nej, ska ta en cigg och ringa dig nu .. TERROR :P

Ha det bra ni andra fellow bloggers (:

Kommentarer
Postat av: Jennie

aah den va super bra :) sorlig men romantisk ändå :)Grattis till den blivande förlovningen förresten :)

2008-10-20 @ 16:41:02
URL: http://absolutjennie.blogg.se/

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0