Good morning Sunshine (:


Idag känner jag mig någolunda pigg.
Vaknade för drygt en halvtimma sen så har hunnit vakna till liv nu ..

Ska sätta mig och dricka kaffe på balkongen och ta en cigg..
Sen ska jag sätta igång o städa..

Mamma landar 14.45 på arlanda och då ska allt vara PRIMA fint här.
Vill inte att hon kommer hit och det ser ut som gud vet vad..

Min kära storebror var över igår med en vän.. Fulla ..
för ovanlighetens skull ^^ öhm.. ja..

Dom höll på som fasiken och det slutade med att jag och C började bråka..
Jag sa ifrån när han började kalla mig kvinna.
Vissa kanske inte tycker att det är förolämpande men det gör jag!
Jag har ett NAMN!
Så han blev typ rädd för mig och vågade inte gå in .. Rickard tvingade han be om ursäkt.
Sen skickade jag dom i säng.. Dom somnade inte först vid 3.. Och dom skulle vara ute i nacka
kl 9 imorse och jobba.. Dom kom upp och dom är på jobbet ..
WEI (:

Nej, hare gött people *

Kommentarer
Postat av: Fian

Hej kära bloggkollega. Det skulle ta 2 sekunder för dig att göra min dag. Gå in på länken nedan och rösta på min festival. Länken är säker då det är en Adidas tävling.



http://www.originalsfestival.com/index.aspx?festivalID=361&mode=view#/Intro/



Tusen tack på förhand och ha en underbar vecka!

2008-10-19 @ 21:10:17
URL: http://hollywooddiet.blogg.se/

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0