God morgon säger vi (:




God morgon eller egentligen god förmiddag :P

Allt bra med er allihopa?
Här är det prima, ligger halvnaken i sängen med laptopen i knät medans pojken sitter o spelar..
Ovanligt? hahaha .. Och med en varsin kaffe kopp säkert brevid oss STANDARD :D

Igår var vi och hälsade på min kära gamla mormor. Det var första gången jonny träffade henne
och hon träffade honom(självklart) men det gick jätte bra trots att hon hade ont och inte var så
pigg min gamla mormor.. Vi fick iaf ett " ja men vad bra, då kanske ni kommer hit oftare"
hehe, så han är ju iaf godkänd än sålänge..
Senare på kvällen drog vi en sväng till Mamma och lämnade min resväska hon ska låna
inför hennes semester (: Hon åker ju till Tunisien på söndag med sin bästa väninna (:
Då ska vi som sagt sitta lägenhetsvakter (: Så oss kommer ni se i visättra en vecka framöver.

Sen åkte vi med Pauli och tittade på hans nya bil (:
Den var rätt fin men inte min smak .. Subaru Impreza.. Men men ..
Smaken är som baken, delad (:

Idag händer det inte så värst mycket .. vi ska bara ta det lugnt.
Pojken min börjar vid halv 4 så vi ska äta en liten lunch tillsammans innan han åker (:

När han försvunnit så ska jag plocka lite och inte göra ett jävla piss :P

Roligt va? hihi ..
Nej, ska sluta nu och koka lite ägg till mackorna :d

Spank you later *



Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0