fortsättning på dagen


Hej hopp i galopp igen (:

Nu sitter man framför datan IGEN , gör jag inget annat?
haha, jo .. var förbi en sväng på city gross och köpte sköljmedel. Idag är det stortvättning (:
Men inte först kl 5 så har lite mindre än en timma på mig att förbereda mig :P

Händer idag ?
ska tvätta som sagt, rensa ur resten av garderoberna..
Fixa lite ordning och reda..
Lägga ut en fin duk på bordet..
Fixa det fint hemma praktiskt taget (:

Vi får se, kanske tar en sväng med adrian ut sen .. men vi får se om jag har lust ..
Tog som sagt några bilder idag :P
På min älskling of course, så tänkte dela med mig av min kärlek (:
Detta är hur dagen ser ut hemma hos oss :P


  
                    

Bild 1. Min pojke blir lätt röd va, så jag drog med nageln och målade ett hjärta på hans rygg
Bild 2. Pojken sover sååååå sött (:
Bild 3. Pojken vaknar, dricker kaffe och spelar spel naken :P
Bild 4. Pojken har sköljt håret leker pirat när han diskar haha
Bild 5. A la fixar med håret innan det är dags att åka till jobbet .

Det var en del av bilderna jag tog idag :P
hihi, han är ju bara för charmig.. Håller ni inte med?

nej, ska tänka ut något att laga till middag.. vad sägs som torsk och kokt potatis? MUMS *

Hare gött (:

Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0