dags att åka hem snart


mamma och dom har fortfarande inte kommit, men jag ska snart dra (:
dom får skylla sig själva :P haha..
Dom dör ju inte direkt utan mitt sällskap så hahaha..

försökte lura med syrran hem snabbt men .. NEEE :P
Hur som helst..

så vet jag att min älskling kör 713 vid hel så ska åka en bit med honom..
Jag kliver visserligen av i tulling men ändå hihi..
en liten stund är bättre än ingenting..

ska hem och storstäda nu ..
Fortfarande inspererad men .. Latheten håller på att ta över haha..

Imorgon är det tvätt som gäller iaf .. Men bokade in en sen tvätt tid vid 17 ..
orkade som sagt inte tvätta imorse och när jag gick ner för att omboka igårkväll
så hade någon redan snott tiden :P
Gör inte mig något iaf så hihi..

Nej, ska packa ner datan nu .. Men ha det så gött people (:

Adios Fellow Bloggers *

Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0