bloggtorka


det har varit segt med uppdatering.. jag vet .. men min lust försvann så .. det blev helt enkelt inte av ..

vad har hänt.. inte så mkt som vanligt..

I Tisdags var vi och lämnade in pojkens telefon som han hämtade upp idag ..
Beställde även våra ringar .. Dom är graverade och klara ..
Vi ska hämta dom imorgon (:

resten av dagarna har gått segt och jag har väl inte direkt gjort något speciellt..

Idag har jag städat ..
Imorgon ska vi hämta ringarna, åka och storhandla.. Och gå på fest snabbt hemma hos frugan (:
Vi ska bara svänga förbi ..

JA juste, ska lämna in min telefon på lagning också .. Den har gått o konkurs .. :S
500 kr.. inte så jäkla dyrt ändå.. (:

på söndag är den hemma kväll som gäller.. Vi ska se på SAW filmerna.. ALLA (: maraton weeei :D
Samt spela bingo lotto :P hihi..

har ingen större lust att skriva så mycket mer..

kanske loggar in sen.. när min skrivlust är tillbaka..

hej då

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jasså du =) blev du lite inspirerad av min blogg eller?? jag kände för att göra den lite vintrig =)

Du får ju ta och skriva lite snart,har ju fan inget att läsa längre :( haha. Love you darling <3

2008-11-03 @ 20:52:17

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0