underbara snöiga dag (:


uppdatering på G .. YES BOX :P

Igår var vi ju i verkstan, fullt påpälsade som idioter :)
Jag hade tights, jeans,mjukisar på benen..
Linne, tjocktröja, tjocktröja och jacka på överkroppen.
3 par strumpor och vinter skor på fötterna samt halsduk och mössa..
OCH ÄNDÅ VAR MIN FÖTTER FRUSNA när vi kom hem :P AMAZING..
Hade det jätte trevligt iaf med Frugan, patrik, pauli och min älskling såklart.
Patrik skulle byta ut fjädrarna i bak och Nilsson till sina vinter däck ..
Antar att jag kan vara gullig och bjussa på några bilder (:

  

Blev så glad den dagen för att pauli sa att han älskade mig .. Så himla go den där finnen (:

Idag så har vi inte gjort så värst mycket.. Plockat lite hemma.. Varit hos mamma..
Pojken hjälpte henne att sätta upp dusch stången eller vad det nu heter ..
Så mamma blev ju överlycklig haha.. Har inget kort dock för att jag lämnade mobilen hemma tyvärr..
Bror min, dvs den minsta stack ut och åkte snowboard.. Gick skit bra tydligen och han sa stolt:
" jag ramlade bara på arslet en enda gång!! " 
haha.. Hur som helst ..
Har lite söta foton på min söta fästman från idag också .. hihi

  

visst är han bara fööööööööör söööööt (: nja, förutom på den första där jag måste påpeka att han egentligen
inte petar sig i näsan haha.. Men det ser så ut och därför tog jag fotot :p Bästa jue (:

Nej ni, nu ska jag hoppa in i en varm jäkla dusch och leka med mig själv hihi
men innan jag drar så tänkte jag bara påpeka att vi får efter många dagars väntan
beskedet imorgon.. Förhoppningsvis.. har trakasserat dom som fasiken, har blivit fel
så många gånger så imorgon testar vi igen  haha..
Imorgon så får vi veta om våran familj kanske utökas :$ nervös? mmm.. skoja inte ..

ÄLSKAR förresten den här ljuvliga snön!!!
har varit ute med pojken och kör röven av bilen :D skiiiiit kul ju (:

Förresten så är det stor shopping på onsdag (:
Pojken är ju ledig ons-tors och då ska vi åka till eko och JULHANDLA :D gissa vilken fröken
som är ÖVERLYCKLIG.. och det är inte en underdrift.. Julgardiner och julpynt, här kommer jag (:

" älskling, hade du tänkt att ruinera grannarna på allt varmvatten"
hör jag från soffan .. haha.. duschen is calling..

Hörs imorrn :D är ni lika spända som mig ? hihi..



                                                         / alla bilder går att klicka för förstoring/

Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0